Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(248)
Forma i typ
Książki
(146)
Gry i zabawki
(104)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Proza
(21)
Komiksy i książki obrazkowe
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Gry komputerowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(9)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Muzyka
(6)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(298)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(44)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(11)
Wypożyczalnia Dziecięca
(87)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(24)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(29)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(26)
Wypożyczalnia Multimedialna
(7)
Wypożyczalnia Multimedialna [podręczny]
(9)
F.1 - Botaniczna
(30)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(59)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(1)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(3)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(59)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(59)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Bartosik Tadeusz (1925-1985)
(4)
Batorska Beata
(4)
Dobrowolski Patryk
(4)
Drewnowski Jacek (1974- )
(4)
Glover David (1953- )
(4)
Glover David (1953- ). Matematyczne śledztwo
(4)
Hutchinson Tim
(4)
Rosikoń Piotr
(4)
Townsend John (1955- )
(4)
Townsend John (1955- ). Zagadki geograficzne
(4)
Chimiak Julia
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Raczek Zofia
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Viana Tatio (1964- )
(3)
Zarawska Patrycja
(3)
Bingham Jane
(2)
Bourgeois Paulette (1951- )
(2)
Brydak Ilona
(2)
Burdek Sylwia
(2)
Clark Brenda
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Escandell Victor (1971- )
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Goldsack Gaby (1966- )
(2)
Gower Teri
(2)
Granowicz Katarzyna
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Janecka Maria (1928-2012)
(2)
Janicz Mieczysław (1901-1990)
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jeleńska Emilia
(2)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(2)
Jeleński Szczepan (1881-1949) Rozrywki matematyczne
(2)
Kleniewska-Kowaliszyn Krystyna (1928-1995)
(2)
Krajewski Juliusz (1905-1992)
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Mancewicz Danuta (1922-2008)
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Marianowicz Antoni (1924-2003)
(2)
Mason Jane B
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Myjak Joanna
(2)
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Ordon Lech (1928-2017)
(2)
Pichon Liz
(2)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(2)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(2)
Quilliams Chris
(2)
Ross Tony (1938- )
(2)
Rusiecki Antoni Marian (1892-1956)
(2)
Sielicki Ryszard (1916-2005)
(2)
Sinkner Alice
(2)
Skóra Joanna
(2)
Stiefenhofer Martin (1962- )
(2)
Szafrańska-Brandt Marta
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Wrede Anja
(2)
Zakrzeński Janusz (1936-2010)
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Abel Simone
(1)
Al'duz Anna
(1)
Alberich Marc
(1)
Alins Sonia
(1)
Allgeier Brian (1971- )
(1)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Antkowiak Michał
(1)
Apostoł Zygmunt (1931-2018)
(1)
Bajno Zofia
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bargiełowska Barbara (1934-2019)
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Bałaż Ilona
(1)
Bańkowska-Lach Anna (1977- )
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bellos Alex (1969- )
(1)
Benet Elisabet
(1)
Bettazzi Maria Chiara
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bochenek Krzysztof
(1)
Bocianowski Bohdan (1911-1983)
(1)
Bogen Steffen
(1)
Bogucki Andrzej (1904-1978)
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouvier Fabrice
(1)
Branny Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(157)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(185)
1901-2000
(25)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(246)
Hiszpania
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(244)
angielski
(2)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(154)
6-8 lat
(118)
9-13 lat
(90)
Młodzież
(66)
0-5 lat
(63)
14-17 lat
(35)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(6)
Muzyka polska
(6)
Literatura hiszpańska
(5)
Literatura francuska
(3)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(91)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(7)
Matematyka
(7)
Zabawa
(7)
Zabawki
(6)
Geografia
(4)
Klocki Lego
(4)
Nauka
(4)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Psy
(4)
Zwierzęta
(4)
Franklin (postać fikcyjna)
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Harcerze
(3)
Kreatywność
(3)
Magia
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Podróże
(3)
Pory roku
(3)
Przyroda
(3)
Samochody
(3)
Trening umysłu
(3)
Zamki i pałace
(3)
Alpinizm
(2)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(2)
Dinozaury
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Język polski
(2)
Kubuś Puchatek (postać fikcyjna)
(2)
Logika
(2)
Nauka czytania
(2)
Pamięć
(2)
Piraci
(2)
Piłka nożna
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Rodzina
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Superbohaterowie
(2)
Szachy
(2)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(2)
Uczniowie
(2)
Uprowadzenie
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Zawody sportowe
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Barwy
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Biblia
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Figury geometryczne
(1)
Film
(1)
Folklor
(1)
Geologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry planszowe
(1)
Gwiezdne wojny (świat fikcyjny)
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Hulajnoga
(1)
Hulk (postać fikcyjna)
(1)
Hydrologia
(1)
Imperium
(1)
Jaskółki
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Konkursy czytelnicze
(1)
Koparki
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Krasnoludy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Las
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Chatka Puchatka
(1)
Iniemamocni
(1)
Jeżycjada
(1)
Koszmarny Karolek
(1)
Lego
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
O dwóch takich, co ukradli księżyc
(1)
PJ Masks (serial filmowy)
(1)
Star Wars (Wydawnictwo Amber)
(1)
Star Wars (film)
(1)
Stars Wars : the Force awakens (film)
(1)
Tymoteusz Rymcimci
(1)
Ulica Sezamkowa (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(8)
1939-1945
(4)
1601-1700
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001-
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(157)
Gry planszowe
(85)
Publikacje dla dzieci
(59)
Opowiadania i nowele
(14)
Gry paragrafowe
(12)
Gry komputerowe
(9)
Gry w karty
(8)
Książka obrazkowa
(8)
Poradnik
(8)
Zagadki
(8)
Układanki
(7)
Bajka słowno-muzyczna
(6)
Komiks
(6)
Pieśń i piosenka
(6)
Fantasy
(4)
Literatura dziecięca angielska
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Horror
(3)
Powieść
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Książka do kolorowania
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Rymowanki
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cytaty
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Ksiązki dla małych dzieci
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka zabawka
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Science fiction
(1)
Słuchowisko
(1)
Wiersze
(1)
Wycinanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(102)
Edukacja i pedagogika
(14)
Matematyka
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Biologia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
248 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata ; 7 kart Cudów Świata ; 49 kart I Era ; 49 kart II Era ; 50 kart III Era ; 42 żetony Konfliktu ; 20 monet o wartości 3 ; 30 monet o wartości 1 ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
15 najlepszych supergier. - [Warszawa] : Firma Księgarska Jacek Olesiejuk, [2006?]. - 30 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm + 1 marker, 1 kostka, 16 pionków, 32 warcaby.
Zestaw 15 najlepszych gier planszowych takich jak: szachy, warcaby, Alicja Aladyn, Ali Baba, Tomcio Paluch i wiele innych. Do książki dołączono potrzebne do gier przyrządy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka Cieszy)
Zgaduj- zgadula...I to nie raz, ale aż 102 razy! Wspaniała zabawa, mnóstwo śmiechu i trochę główkowania. Nazwy geograficzne i cała menażeria zwierzaków, zjawiska przyrodnicze i przedmioty znane z domowej i szkolnej codzienności- to tylko niektóre z tematów naszej książki. A wszystko to opatrzone pięknymi ilustracjami, które uprzyjemnią lekturę zagadkowego zbioru. To również świetny materiał dla nauczycieli : z pewnością będą przydatne w prowadzeniu zajęć w młodszych klasach, sprawią, że dzieci łatwiej przyswoją podawane wiadomości, a nauka stanie się prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Pomóż dziecku poznawać świat i rozwijać umiejętności w codziennej zabawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozmaite potwory, wypełniające wielkoformatowe, pełne szczegółów rysunki, są raczej śmieszne niż straszne. W „potwornej sypialni” należy odnaleźć m.in. 7 „śpiorywaczy”, podczas „uczty o północy” trzeba wypatrzeć 4 butelki „potworanżady”, a w „potwornym przedszkolu” 10 ryczących grzechotek... Dodatkowo na każdym z obrazków mały czytelnik ma za zadanie odnaleźć Witka, chłopca, który zamierza zostać słynnym potworologiem. Zabawa z dreszczykiem oraz świetna lekcja koncentracji i liczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Agricola :Wiek XVII: Trudne czasy dla chłopstwa / Uwe Rosenberg ; ilustracje i grafika Klemens Franz ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski i Małgorzata Korzeniewska. - Wrocław ; Niemcy : Lacerta, LookOut games ; copyright 2008. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, drewno, kolor ; 23x32x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut x liczba graczy (krócej w wariancie rodzinnym).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 5 plansz graczy ; 3 plansze akcji ; 1 planszę dużych usprawnień ; 360 kart ; 96 pionków dla graczy (członkowie rodziny, stajnie, ogrodzenia) ; 138 drewnianych znaczników surowców ; 54 drewniane znaczniki zwierząt ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 18 żetonów pól ; 24 żetony chat ; 15 żetonów domów ; 36 żetonów żywności ; 9 żetonów mnożenia ; 3 żetony gościa ; 1 arkusz punktacji (w formie notesu) ; woreczki strunowe ; instrukcja.
Każdy z graczy zaczyna z 7 kartami prac (z ponad 160 w sumie) oraz 7 kartami przedmiotów (z ponad 140), których może użyć w czasie gry, jeżeli odpowiadają one jego strategii. Dróg do zwycięstwa w grze jest mnóstwo - czasem zależnych od kart, czasem od tego co robią inni gracze. Olbrzymia liczba unikalnych kart powoduje, że każda gra wygląda inaczej. W swojej kolejce gracz może podjąć dwie akcje - jedną za siebie, jedną za małżonkę. Mogą to być przeróżne czynności, które robi się w gospodarstwie: zbieranie cegieł, drewna i kamienia, budowa ogrodzeń, itp. Możesz także zastanowić się nad posiadaniem dzieci aby szybciej wykonywać różne prace, jednak najpierw musisz powiekszyć dom. I oczywiście zastanowić się jak wyżywić potomstwo. W grze pojawia się bardzo wiele możliwości i dróg do zwycięstwa. Punktowana jest prawie każda działalność - zarówno rozwój rodziny i domu, jak i hodowla zwierząt czy uprawa zbóż i warzyw. Dodatkowo, Agricola świetnie skaluje się od 2 do 5 graczy, a nawet pozwala na rozegranie samodzielnej gry (także w formie "kampanii")!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds Space : power cards / tłumaczenie Justyna Molęda. - Pori : Tactic, 2012. - [33] karty, [1] instrukcja : ilustracje ; 8 x 3 x 12 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Która karta ma największą siłę? A która pozwala strzelać najcelniej? Porównajcie swoje karty, a przekonacie się, kto pokonał innych. Ale to nie wszystko, aby zwyciężyć trzeba jeszcze zbudować drewnianą, lodową lub szklaną konstrukcję, postawić na niej świnię i jeszcze raz wszystkich pokonać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Auta)
Opis wg okładki.
Czytając dziecko może: znajdować na ilustracji drobne elementy, porównywać przedmioty, łączyć je w pary, poznawać pojęcia takie jak wielkość, kształt i kolor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Tematyczne (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bad Piggies : narysuj nas! / [tł. Justyna Molęda]. - Poznań : Papilon - Publicat, copyright 2015. - 64 s. : ilustracje kolor. ; 29 cm.
(Angry Birds)
Naucz się rysować swoje ulubine zwariowane świnie, m.in. Króla świń, wąsatą świnię i świnię w hełmie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz [Ang] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Zwiedzamy Polskę ze Stasiem)
Bohaterowie pierwszej części wybrali się do Krakowa. W książeczce znalazły się więc opowieści o grodzie króla Kraka i szczególnych miejscach tego pięknego miasta. Jest legenda o Smoku Wawelskim, gra planszowa, labirynt, łamigłówki i krzyżówka. Inne krakowskie opowieści, gry i zabawy znajdują się na dołączonej do książeczki płycie CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I [Kwi] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Batman : Kości Opowieści / Rory O'Connor. - Gdańsk : Rebel, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 11x22x4 cm.
(Rory's Story Cubes)
(Story Cubes)
Przewidywany czas gry 10-30 minut.
W pudełku: 9 kości (54 obrazki) w plastikowym pudełku ; instrukcja.
Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Batmana: Joker, Kobieta Kot, Batmobil i wiele innych. Przyjrzyj się im i zacznij snuć opowieść, zaczynając od słów "W cieniu Gotham..." Historię opowiedz w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bohaterowie Zatoki Przygód / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2019]. - [12] stron : ilustracje ; 22x22 cm.
(Paw Patrol = Psi Patrol)
(Szukam i Mam : co się kryje na obrazku?)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Serie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psi Patrol (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustracje przedstawiają zabawne historyjki związane z czasem Świąt Bożego Narodzenia m.in. strojenie choinki, ruch w pracowni świętego Mikołaja, bożonarodzeniowe wypieki itd. Prócz tego w każdej z rysunkowych opowiastek trzeba odnaleźć pingwina Kleksa. Świetna zabawa, lekcja koncentracji i matematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Święta (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biuro detektywistyczne Lassego i Mai / Martin Widmark, Helena Willis)
Brązowa księga pełna jest detektywistycznych zagadek, szyfrów, rebusów, labiryntów i innych łamigłówek! A wszystko w świetnej oprawie ilustratorskiej Heleny Willis - w scenerii miasteczka Valleby i z udziałem jego mieszkańców. Po rozwiązaniu każdego zadania przyklej u dołu strony brązowy medal ze środka książki. Znajdziesz tam również naklejki z bohaterami serii Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794/DZ (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DET (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek. - [Warszawa] : Hippocampus, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x8 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15x15 cm).
W pudełku: plansza ; 8 pionków ; 2 kostki do gry ; 8 kart postaci ; 18 kart mecenasa ; 67 kart "Pytanie tekstowe" ; 72 karty "Pytanie obrazkowe" ; 45 kart "Ryzyko" ; 45 kart "Pojedynek" ; 16 żetonów "Zbój" ; banknoty ; 4 detektory odpowiedzi ; instrukcja.
Na pudełku: Edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille.
Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możemy liczyć na pomoc Mistrza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Piotr Maliszewski. - Kraków ; Praha ; München : Bard Centrum Gier ; Mindok ; Hans im Glück, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm + 2 instrukcje (6 stron, 2 strony : ilustracje ; 27 cm).
Zawiera mini rozszerzenie: Opat.
Przewidywany czas rozgrywki 35 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 72 żetony ; 1 tor punkacji ; 45 pionków w 5 kolorach ; instrukcja.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne : Star Wars / Klaus-Jürgen Wrede. - Kraków : Bard Centrum Gier, copyright 2016. - 1 gra (76 płytek, 3 czerwone kostki, 3 zielone kostki, 30 pionków, 5 kart postaci) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Dobrze znane zasady Carcassonne zostały odrobinę zmienione, aby dostosować rozgrywkę do świata gwiezdnych wojen. Gracz może stanąć po stronie Imperium lub Rebelii i włączyć się do walki o dominację w odległej galaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : zwierzęta / Frédéric Henry, ilustracje Gaël Lannurien, Nicolas Fructis & Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stronie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
Chatka Puchatka : bajka muzyczna / tekst Antoni Marianowicz wg A. A. Milne'a ; przekład Irena Tuwim ; muzyka Ryszard Sielicki. - Warszawa : Omedia, 2005, p1986. - 1 płyta audio (CD) (41 min 2 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bajki-Grajki ; 25)
(Kolekcja Bajek Muzycznych)
Nagranie archiwalne Polskich Nagrań.
Z pierwszej płyty „Kubuś Puchatek” znacie już Misia o bardzo małym rozumku i jego przyjaciół. Wiecie, że Kubuś jest pluszakiem, a przyjaciele Kubusia Puchatka tacy, jak Prosiaczek, Królik, Osioł Kłapouchy, Sowa Przemądrzała, Kangurzyca i Maleństwo, to ukochane zabawki Krzysia, a zarazem mieszkańcy Stumilowego Lasu. W ich ukochanym lesie nagle pojawia się nowy mieszkaniec, a wkrótce przyjaciel wszystkich bohaterów opowieści – rozbrykany Tygrysek. Pojawienie się tej postaci powoduje spore zamieszanie w Stumilowym Lesie i daje początek wielu szalonym przygodom. Drugą część niezwykłej opowieści o Puchatku opracował na podstawie książki Alana Alexandra Milnego, Antoni Marianowicz a tło muzyczne stworzył niezrównany Ryszard Sielicki. Głosów, postaciom udzielili najwybitniejsi polscy aktorzy m.in.: Andrzej Szczepkowski, Anna Skaros, Janusz Zakrzeński, Lech Ordon, Zofia Rysiówna, Jerzy Turek. Nagranie pochodzi z roku 1986 ze studia Polskich Nagrań. Zostało zremasterowane, a szatę graficzną wydawnictwa stworzył Jerzy Matuszewski na podstawie oryginalnej okładki Jerzego Flisaka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z.A./DZ (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej