Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(6)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(6)
Autor
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Delval Julien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Leacock Matt
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Moon Alan R
(1)
Murmak Filip
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sarrett Peter
(1)
Skowron Martyna
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Młodzież
(11)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(5)
Temat
Pociągi
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Czarodzieje
(1)
Dziki Zachód
(1)
Imperium
(1)
Krasnoludy
(1)
Kupcy
(1)
Podróże
(1)
Postacie historyczne
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Projektowanie
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rozbój
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
K2 (góra)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(13)
Gry planszowe
(13)
Gry w karty
(2)
Fantasy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(13)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Ściśle tajna gra słowna / autor Vlaada Chvatil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; projekt graficzny Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel [2016]. - 16 kafelków agentów, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja: w pudełku 30x30x6 cm
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : zwierzęta / Frédéric Henry, ilustracje Gaël Lannurien, Nicolas Fructis & Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stronie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry, ilustracje Nicolas Fructus & Xavier Collette. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Czy potrafisz odgadnąć kolejność pojawiania się wynalazków? Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz inne pytania, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :). Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite zabytki, wynalazki, dzieła sztuki i historyczne wydarzenia. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć datą do góry, będzie ona punktem wyjścia do chronologicznej linii, która podczas rozgrywki będzie stopniowo budowana przez graczy. Każdy gracz w swojej turze wybiera jedną z trzymanych na ręku kart i umieszcza ją na lewo, lub na prawo od karty początkowej, zależnie od tego, czy uważa że data odpowiadająca zawartości karty jest wcześniejsza, czy późniejsza od daty początkowej. Następnie dokonuje się sprawdzenia, czy gracz miał rację. Jeśli tak, karta pozostaje na stole, w przeciwnym razie jest odrzucana, zaś gracz zmuszony jest pociągnąć nową. Czynność powtarzana jest przez kolejnych graczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im więcej kart na stole, tym trudniej jest poprawnie umieścić kolejną kartę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdoła pozbyć się wszystkich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, drewno, kolor ; 7x28x28 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Czas gry: 30 minut.
W pudełku: (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, drewniany domek, notes, instrukcja)
W grze ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
K2 / Adam Kałuża ; grafika Jarek Nocoń. - Edycja 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x8 cm. + instrukcje po polsku i angielsku (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Czas gry 60 minut.
W pudełku : 1 dwustronna plansza (z łatwiejszą i trudniejszą stroną) ; 5 plansz aklimatyzacji himalaistów (po jednej dla każdego gracza) ; 12 kafli pogody (6 letnich i 6 zimowych) ; 90 kart akcji graczy (po 18 dla każdego gracza) ; 5 kart ratunku (po 1 dla każdego gracza) ; 20 żetonów ryzyka ; 20 drewnianych pionków himalaistów (po 4 dla każdego gracza) ; 10 drewnianych pionków namiotów (po 2 dla każdego gracza) ; drewniany znacznik pogody ; znacznik pierwszego gracza ; instrukcja.
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Stojąc w oślepiającym słońcu patrzysz w dół, gdzie czeka na Ciebie namiot. Jednak by do niego dotrzeć musisz przejść przez szalejącą na najtrudniejszym odcinku śnieżycę. Czy dasz radę? W grze K2 każdy z graczy kieruje zespołem 2 himalaistów, którzy rywalizując z innymi zespołami, starają się zdobyć szczyt i przetrwać do końca 18-dniowej wyprawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa / Matt Leacock, ilustracje C. B. Canga ; tłumaczenie Krzysztof Kurek. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2010. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 17x22x7 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 28 Kart Skarbów ; 24 Karty Zalania ; 6 Kart Śmiałków ; 24 dwustronne pola Wyspy ; 6 pionków ; 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu) ; 1 Wodomierz ; 1 znacznik Poziomu Wody ; instrukcja.
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Colt Express / Christophe Raimbault ; ilustracje Jordi Valbuena. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: instrukcja ; 132 karty ; 26 żetonów ; 10 elementów terenu ; 6 wagonów (do złożenia) ; 6 pionków bandytów ; pionek szeryfa ; lokomotywa (do złożenia).
W grze Colt Express wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg... przypadkiem w tym samym czasie co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni. Rozgrywka trwa 5 Rund. Każda Runda składa się z 2 faz: Faza 1: Planowanie! Każdy z graczy zagrywa od 2 do 5 kart na jeden stos, rewersem do góry lub na dół, w zależności od rundy. Gracz zamiast zagrania karty może dociągnąć 3 karty z swojej talii. Faza 2: Napad! Karty są rozgrywane w kolejności ich położenia, z groźbą niepowodzenia w realizacji planów. Nie zawsze uda się przewidzieć ruchy przeciwników i zapamiętać co samemu się uknuło...! Rozgrywka się toczy na trójwymiarowym modelu pociągu, na którym bandyci mogą przemieszczać się między wagonami, biegać po dachach, bić się z innymi bandytami, strzelać do nich, rabować pasażerów lub przemieszczać szeryfa. Pociąg ma tyle wagonów ile jest osób grających, każdy wagon jest pełen pasażerów, a Ci mają przy sobie klejnoty, walizki i torby z cenną zawartością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : Celebrity. 1 / Peter Sarrett. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 15x14x7 cm + 2 instrukcje (12 i 8 stron : ilustracje ; 14 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 45 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 220 kart z 440 postaciami ; notesik z arkuszami do zapisywania punktów ; woreczek materiałowy ; 30-sekundowa klepsydra ; książeczka z krótkimi notkami biograficznymi odgadywanych postaci ; instrukcja.
Time's up: Celebrity 1 to zestaw kart ze słynnymi postaciami - historycznymi, fikcyjnymi i znanymi nam z mediów, który pozwoli cieszyć się tą przezabawną formą kalamburów. Gra zawiera ponad 220 kart, a na każdej 2 postacie gwarantują niekończącą się zabawę (przy każdej grze używamy tylko około 40 postaci (zależy od liczby graczy); - Jest to druga część podstawowej, niebieskiej części Time's Up - co oznacza kolejne godziny wspaniałej zabawy w odgadywanie znanych osobistości i postaci. - Nie ma momentu, gdy któryś z graczy się nudzi, czy może pozwolić sobie na odejście od stołu. Wszyscy śledzą poczynania innych graczy, bo w następnej rundzie oni mogą dostać te same karty! - Zakres postaci jest tak szeroki, że możecie do zabawy zaciągnąć i rodziców i rodzeństwo i przyjaciół. Wtedy dopiero będzie wesoło! - Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach - Gra mieści się w niewielkim woreczku, łatwym w transporcie, co pozwala zabrać ją ze sobą praktycznie wszędzie. - Skojarzenia, których używają gracze powodują nieustanne wymuchy śmiechu. Jeśli niewielka grupa na imprezie zaczyna grać w Time's up, szybko dołącza do nich reszta obecnych. Nawet jako widz ma się mnóstwo zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Libellud, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 28x28x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 22 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 84 wielkoformatowe karty ; 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka ; 6 drewnianych pionków królików ; 36 znaczników głosowania ; instrukcja.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata ; 7 kart Cudów Świata ; 49 kart I Era ; 49 kart II Era ; 50 kart III Era ; 42 żetony Konfliktu ; 20 monet o wartości 3 ; 30 monet o wartości 1 ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Small World / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 40-80 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy) ; 6 kart pomocy ; 15 żetonów ras (w tym 1 pusty) ; 168 żetonów ras ; 18 żetonów zapomnianych plemion ; 21 żetonów specjalnych mocy (w tym 1 pusty) ; 35 żetonów specjalnych (leża, fortece, góry, smok, itp.) ; 109 żetonów punktów zwycięstwa ; 1 kostka posiłków ; znacznik rundy ; instrukcja ; numer Days of Wonder Online Access.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... To świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi. Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; Days of Wonder, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
(Ticket To Ride: Boardgame)
Przewidywany czas rozgrywki 30-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1900 ; 240 kolorowych figurek wagonów ; 15 kolorowych figurek dworców ; 110 kart pociągów ; 46 kart biletów ; 5 drewnianych znaczników punktacji ; instrukcja ; numer dostępu Days of Wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina. "Wsiąść do pociągu: Europa" zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! "Wsiąść do Pociągu: Europa" to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej