Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(10)
Gry i zabawki
(8)
Proza
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Wypożyczalnia Dziecięca
(4)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(4)
F.1 - Botaniczna
(2)
F.2 - Żeromskiego
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(2)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(2)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(1)
F.7 - Zygmuntowska
(4)
Autor
Carroll Lewis (1832-1898)
(6)
Tenniel John (1820-1914)
(5)
Machay Magdalena
(3)
Ćwiękała Katarzyna
(3)
Collette Xavier
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Morawska Maria (tłumacz)
(2)
Sadkowska Danuta
(2)
Antkowiak Michał
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bösch Holger
(1)
Carroll Lewis (1832-1898). Alicja po drugiej stronie lustra
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Jaroń Anna (ilustrator)
(1)
Jäger Jan (1967- )
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Mala Matthias (1950- )
(1)
Marchewka Tomasz (1987- )
(1)
Marchewka Tomasz (1987- ). Miasto szulerów
(1)
Raymond Richard
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Sundsten Berndt (1950- )
(1)
Wojciechowska Ewa (tłumaczka)
(1)
Wrzosek Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1801-1900
(6)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(17)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(10)
Dzieci
(6)
Młodzież
(6)
6-8 lat
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
14-17 lat
(3)
Klasa 5.
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(6)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry w karty
(10)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(6)
Halucynacje
(6)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(6)
Lustra
(6)
Szachy
(6)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(6)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(3)
Fantastyka
(3)
Powieść
(3)
Literatura angielska
(2)
Zabawa
(2)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Chronologia
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Nauka
(1)
Oszuści
(1)
Strach
(1)
Symbole państwa
(1)
Wiedza
(1)
Wynalazki
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zwierzęta
(1)
Złodzieje
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(2)
Alicja w Krainie Czarów
(1)
Through the looking-glass
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(4)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(8)
Fantastyka
(6)
Powieść
(6)
Gry planszowe
(5)
Lektura z opracowaniem
(3)
Horror
(1)
Powieść łotrzykowska
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Edukacja i pedagogika
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty są wynalazkiem starym jak świat. Czyż jednak gra karciana nie dostarcza za każdym razem nowych przyjemnościa Przyjemności wielorakiego typu. Przede wszystkim to przyjemność wspólnego spędzania czasu z ludźmi, których się lubi. Następnie przyjemność otrzymywania kart, układania ich i analizowania oferowanych przez nie możliwości. Także przyjemność wygrywania, ale również przyjmowania porażki z godnością i uśmiechem. Wreszcie przyjemność obserwowania innych, ich dążenia do zwycięstwa, radości po wygranych partiach, choć... i zawodu po przegranych. Ta książka jest dedykowana wszystkim ludziom, którzy oddają się tej przyjemności, czyli większości z nas. Właśnie tej przyjemności ma służyć nasz przewodnik zawierający zasady gier: zarówno tych doskonale wszystkim znanym, jak i tych mało znanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra w karty to jedna z ciekawszych form spędzania czasu w grupie. Mogą w niej uczestniczyć wszyscy, niezależnie od wieku i umiejętności. Książka ta da Ci możliwość wypróbowania wielu najbardziej zajmujących i najzabawniejszych gier karcianych - od Wojny po Texas hold`em. Za pomocą prostych instrukcji prezentujemy 26 gier i pasjansów. Poznasz również historię gier karcianych i dowiesz się, jak nazywają się poszczególne etapy gry.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794/DZ (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy patrzyli, nikt nie widział / Tomasz Marchewka. - Kraków : SQN Imaginatio - Wydawnictwo SQN, 2017. - 333, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Miasto szulerów / Tomasz Marchewka.)
Stanowi tom 1 cyklu.
Jeżeli boisz się ryzykować, nawet nie siadaj do gry. Hausenberg to miasto, które nie ma litości dla słabych. Sposobów, żeby cię przerobić, jest wiele: kieszonkostwo, obijana albo stara dobra szulerka. Lecz jeśli jesteś charakterny i nie boisz się grać o wysokie stawki, będziesz zachwycony! Slava, młody, szatańsko zdolny szuler, wyznaje jedną zasadę - jeżeli czegoś chcesz, musisz to sobie wziąć. A jego cel jest prosty: pokazać wszystkim, że to ON jest w Hausenbergu numerem jeden. Niestety, wybrał sobie fatalny moment, bo nie jest jedynym w mieście, który ma poważne plany. Na domiar złego właśnie skrewił długo szykowany przekręt. Z pomocą przychodzą mu starzy kompani: zabójca Nino i Petr, samozwańczy król złodziei. Żaden z nich nie podejrzewa, że już wkrótce przyjdzie im się zmierzyć z bardzo mocnym graczem. I postawić wszystko na jedną kartę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki / tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 gra (56 kart) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm+ instrukcja (1 strona : ilustracje ; 10 cm).
Eksplodujące kotki to ewenement w skali światowego finansowania społecznościowego. Ponad 219000 osób wsparło to miauczące szaleństwo w 2015 roku i tym samym gra osiągnęła wśród internautów status kultowego projektu. Teraz Ty dostajesz tę "niezwykle strategiczną" grę, która jest połączeniem wszelakich kotomocy oraz rosyjskiej ruletki. Twoim zadaniem będzie zostać jedynym graczem przy stole, którego nie wysadził bombowy kociak. Spryt, szczęście, zadziorność i poczucie humoru - to wszystko przyda Ci się, by mruczący przyjaciel nie przybiegł do Ciebie z wybuchową niespodzianką i nie uległ detonacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : zwierzęta / Frédéric Henry, ilustracje Gaël Lannurien, Nicolas Fructis & Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stronie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry, ilustracje Nicolas Fructus & Xavier Collette. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 110 dwustronnych kart ; instrukcja.
Czy potrafisz odgadnąć kolejność pojawiania się wynalazków? Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz inne pytania, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :). Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite zabytki, wynalazki, dzieła sztuki i historyczne wydarzenia. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć datą do góry, będzie ona punktem wyjścia do chronologicznej linii, która podczas rozgrywki będzie stopniowo budowana przez graczy. Każdy gracz w swojej turze wybiera jedną z trzymanych na ręku kart i umieszcza ją na lewo, lub na prawo od karty początkowej, zależnie od tego, czy uważa że data odpowiadająca zawartości karty jest wcześniejsza, czy późniejsza od daty początkowej. Następnie dokonuje się sprawdzenia, czy gracz miał rację. Jeśli tak, karta pozostaje na stole, w przeciwnym razie jest odrzucana, zaś gracz zmuszony jest pociągnąć nową. Czynność powtarzana jest przez kolejnych graczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im więcej kart na stole, tym trudniej jest poprawnie umieścić kolejną kartę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdoła pozbyć się wszystkich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
General Trivia : the ultimate quiz : Test your general knowledge. - Poznań : Dealz Poland, 2022. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 9x9x4 cm.
W pudełku: 51 kart.
Host a quiz night from the comfort of your own home with this The Ultimate Quiz - General Trivia. Test your friends and family's general knowledge at the Christmas table this year. A fun table game to get the whole family involved.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie : 50 strasznych opowieści. 6 / Holger Bösch, ilustrator Bernhard Skopnik. - Konin : G3, 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 10x14x3 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 13 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 50 dwustronnych kart ; instrukcja.
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi? Jak niewinny spacer po lesie mógł doprowadzić kobietę do zguby? Czemu ratownik medyczny zamienił się w oprawcę ofiary wypadku? Po raz kolejny poznacie śmiertelne związki, makabryczne zdarzenia i mroczne intrygi. Zadając pytania i odnajdując na nie odpowiedzi, krok po kroku odkrywacie przebieg zdarzeń i mrożące krew w żyłach rozwiązania przerażajacych zagadek. Czarne historie 6 to kontynuacja bestsellerowego zestawu Czarne historie, który podbił serca miłośników zagadek kryminalnych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna/ projekt gry i koordynacja wydania Karol Madaj. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 21x21x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje).
W pudełku: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, instrukcja.
Znaj Znak to emocjonująca gra edukacyjna. Na kartach umieszczono symbole z najnowszej historii Polski. Każda para kart ma tylko jeden wspólny znak. Znajdź go pierwszy, zapamiętaj nazwę i zdobądź punkt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka : ilustracje ; 13x13x8 cm.
Na pudełku: 5 gier w 1.
Poszukiwania magicznych par! Nie lada gratka dla fanów Harryego Pottera! Wyjątkowa edycja popularnej karcianki wykorzystująca symbole z najpopularniejszego magicznego uniwersum. Dobble Harry Potter to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych ze światem czarodziejów. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Twoim zadaniem jest jak najszybciej go zauważyć, nazwać i... wygrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds Space : power cards / tłumaczenie Justyna Molęda. - Pori : Tactic, 2012. - [33] karty, [1] instrukcja : ilustracje ; 8 x 3 x 12 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Która karta ma największą siłę? A która pozwala strzelać najcelniej? Porównajcie swoje karty, a przekonacie się, kto pokonał innych. Ale to nie wszystko, aby zwyciężyć trzeba jeszcze zbudować drewnianą, lodową lub szklaną konstrukcję, postawić na niej świnię i jeszcze raz wszystkich pokonać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Literatury Dziecięcej ; 4)
(Kanon Lektur : kanon literatury dziecięcej)
Podstawa edycji: Warszawa : Gebethner i Wolff, 1947.
Alicja w krainie czarów to książka od dziesięcioleci należąca do ścisłego kanonu literatury światowej - nie tylko tej dziecięcej. Jej znajomość, także dzięki licznym opracowaniom adresowanym dla dzieci - w tym filmom i animacjom - jest powszechna niemal na całym świecie. Główna bohaterka książki trafia do niezwykłej krainy, w której spotyka się z postaciami i zdarzeniami na pozór absurdalnymi. Akcja przebiegająca w konwencji snu prowokuje jednak czytelników do wielu refleksji, a w przypadku najmłodszych - dla których książka jest po prostu piękną baśnią - korzystnie wpływa na rozwój wyobraźni. Z tych i wielu innych względów utarło się mawiać o Alicji w krainie czarów, że jest to jedyny przypadek, gdy jeden tekst kryje w sobie dwie książki - dla dzieci i dla dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. L/SP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kanon Lektur : kanon literatury dziecięcej)
Podstawa edycji: Warszawa : Gebethner i Wolff, 1947.
Alicja w krainie czarów to książka od dziesięcioleci należąca do ścisłego kanonu literatury światowej - nie tylko tej dziecięcej. Jej znajomość, także dzięki licznym opracowaniom adresowanym dla dzieci - w tym filmom i animacjom - jest powszechna niemal na całym świecie. Główna bohaterka książki trafia do niezwykłej krainy, w której spotyka się z postaciami i zdarzeniami na pozór absurdalnymi. Akcja przebiegająca w konwencji snu prowokuje jednak czytelników do wielu refleksji, a w przypadku najmłodszych - dla których książka jest po prostu piękną baśnią - korzystnie wpływa na rozwój wyobraźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Książka
W koszyku
(Klasyka Literatury)
Pewnego dnia Alicja wpada do króliczej nory i tym samym do świata przypominającego sen. Dziewczynka raz rośnie, raz maleje po wypiciu tajemniczego napoju i zjedzeniu ciastka. Na swojej drodze spotyka mnóstwo dziwnych postaci m.in. Pana Gąsienicę palącego fajkę wodną, Postrzelonego Zajączka, gniewną Królową Kier. Przed powrotem do rzeczywistości Alicja gra w szaloną partię krykieta z talią kart… [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektury Grega)
Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie.
Wydanie Alicji w Krainie Czarów kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na klasówkach. Zawiera bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone, ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera plan wydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystyki bohaterów. Alicja w krainie czarów to jedna z najpiękniejszych powieści dla dzieci. Pełna niezwykłych przygód, ciekawych i zabawnych postaci, niesamowitych, fantastycznych zdarzeń. Tytułowa bohaterka przenosi się do świata, gdzie wszystko jest możliwe, pełnego tajemnic i zagadek. Przygody dziewczynki są piękną baśnią o dorastaniu, o poznawaniu świata, o otwartości na innych, wrażliwości. To niezwykła lektura należąca do klasyki literatury dziecięcej i młodzieżowej, polecana przez metodyków i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektury Grega)
Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie.
Wydanie Alicji w Krainie Czarów kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na klasówkach. Zawiera bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone, ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera plan wydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystyki bohaterów. Alicja w krainie czarów to jedna z najpiękniejszych powieści dla dzieci. Pełna niezwykłych przygód, ciekawych i zabawnych postaci, niesamowitych, fantastycznych zdarzeń. Tytułowa bohaterka przenosi się do świata, gdzie wszystko jest możliwe, pełnego tajemnic i zagadek. Przygody dziewczynki są piękną baśnią o dorastaniu, o poznawaniu świata, o otwartości na innych, wrażliwości. To niezwykła lektura należąca do klasyki literatury dziecięcej i młodzieżowej, polecana przez metodyków i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektury Grega)
Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie.
Wydanie Przygód Alicji w Krainie Czarów i Alicji po drugiej stronie lustra kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na klasówkach. Zawiera bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone, ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera plan wydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystyki bohaterów. Przygody Alicji w Krainie Czarów i Alicja po drugiej stronie lustra - to klasyka światowej literatury dla dzieci i młodzieży. Wydanie połączone zawiera wszystkie przygody niezwykłej dziewczynki w magicznych krainach, które odwiedza. Wraz z nią spotkamy szalonego Kapelusznika, Kota z Cheshire, Marcowego Zająca, Tirlidama i Tirlidima i wiele innych ciekawych i zaskakujących postaci. Przygody Alicji są pięknymi baśniami o dorastaniu, o poznawaniu świata, o otwartości na innych, wrażliwości. To niezwykła lektura polecana przez metodyków i nauczycieli. Wydanie z klasycznymi ilustracjami Johna Tenniela doskonale oddaje charakter powieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej