Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(110)
Forma i typ
Książki
(83716)
Proza
(44048)
E-booki
(12975)
Poezja
(7958)
Publikacje dydaktyczne
(6141)
Gry i zabawki
(110)
Audiobooki
(5047)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4450)
Publikacje popularnonaukowe
(4033)
Poradniki i przewodniki
(2954)
Komiksy i książki obrazkowe
(2222)
Publikacje naukowe
(2173)
Publikacje informacyjne
(1272)
Filmy i seriale
(1109)
Dramat (rodzaj)
(806)
Publikacje fachowe
(756)
Publikacje religijne
(464)
Albumy i książki artystyczne
(424)
Publikacje promocyjne
(209)
Muzyka
(194)
Nuty
(93)
Mapy
(51)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(45)
Rejestracje audio i wideo
(22)
Grafiki
(20)
Gry komputerowe
(15)
Czasopisma
(13)
Druki ulotne
(9)
Fotografie
(2)
Publikacje brajlowskie
(2)
Programy komputerowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
tylko na miejscu
(51)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(22)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(20)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(27)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(24)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(10)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(6)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Chimiak Julia
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Ślubowska Anna
(3)
Ced (1981- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Szafrańska-Brandt Marta
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouvier Fabrice
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
CED (1981- )
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Estèves Anne-Laure
(1)
Evergreen Nelson (1971- )
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Gasperini Jim
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Gołębiowski Marek
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jastrzębski Jakub
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Knight Tom
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Madejski Jan
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Niño Alex (1940- )
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(109)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(70)
9-13 lat
(63)
6-8 lat
(58)
Młodzież
(52)
14-17 lat
(32)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zabawa
(7)
Zabawki
(6)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Zwierzęta
(4)
Harcerze
(3)
Magia
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Uprowadzenie
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alpinizm
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cień
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Parki narodowe
(1)
Pinokio (postać fikcyjna)
(1)
Piraci
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Policja
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie historyczne
(1)
Powstańcy warszawscy
(1)
Projektowanie
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Psy
(1)
Pustynie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1939-1945
(4)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Świat
(2)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(103)
Gry planszowe
(84)
Gry paragrafowe
(15)
Gry w karty
(8)
Układanki
(8)
Komiks
(7)
Zagadki
(6)
Fantasy
(5)
Horror
(3)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Cytaty
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Kryminał
(1)
Mapa ścienna
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Science fiction
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
110 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : standard. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 104 kostki, ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 plastikowe tabliczki (stojaki na kostki) ; instrukcja.
Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą je stanowić albo serie, albo grupy. Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze, a grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem w różnych kolorach. Celem gry jest jak najszybsze wyłożenie na stół wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Gracz, który dokona tego jako pierwszy - wygrywa. Inni gracze liczą punkty pozostałe im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem ujemnym. Zwycięzca zapisuje ze znakiem dodatnim sumę punktów pozostałych graczy. Rozgrywka może się toczyć z limitem czasu lub bez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pająk Gubinoga. - Warszawa : Cobi, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x10 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 Pająk ; 4 zielone nogi pająka ; kapelusz pająka ; 16 nóg pająka do gry ; instrukcja ; 2 baterie AA.
Pająk tańczyć lubi, aż nogi gubi! Poznaj niezwykle kolorowego Pająka Gubinogę, który pozwoli Ci sprawdzić, jak szybki jesteś. Każdy z graczy ma po 4 kolorowe nogi pająka. Musi je jak najszybciej oddać właścicielowi, czyli pająkowi! To nie takie proste, bo pająk jest cały roztrzęsiony i gubi nogi jak szalony! Kto pierwszy przyczepi nogi pająkowi ten wygrywa! Gra ćwiczy sprawność motoryczną i koncentrację. Wspaniała, wesoła gra rodzinna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Reksio : gra edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018] - 1 plastikowa walizka ; 17x16x5 cm.
W pudełku: 40 sztuk ilustrowanych tabliczek, instrukcja.
Data wydania według: https://bonito.pl/k-45785119-pamiec-reksio-w-walizce-alex
W grze pamięć Reksio wygrywa, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole rewersem do góry. Gra, skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych jest doskonałym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zapewnia dużo dobrej zabawy i emocji, starszym graczom oferując powrót do czasów młodości, a młodszym graczom możliwość poznania ikony bajek z dawnych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pinocchio : Disney Trefl Puzzle 100. - Sopot : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki Disney'a - Pinokio. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy miesiące i pory roku. - Chwaszczyno : "Alexander", copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x19x4 cm + instrukcja (2 strony ; 30 cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza ; 4 pionki ; kostka do gry ; 4x12 sztuk tabliczek z nazwami miesięcy ; 7 sztuk tabliczek z nazwami tygodnia ; 4x6 sztuk puzzli ; 8 sztuk żetonów z obrazkami ; instrukcja.
Gra planszowa, zapewni świetną zabawę i wiele prawdziwych emocji zarówno dzieciom jak i dorosłym, którzy będą im towarzyszyć. Oprócz wspaniałej planszy, pionków i kostki, w grze wykorzystuje się wiele wspaniałych rekwizytów, m.in. puzzle, na których przedstawione są 4 pory roku. Dla dzieci bardzo cenne jest to, że podczas gry i zabawy uczą się nazw i kolejności miesięcy oraz ich związku z następującymi po sobie porami roku. To samo dotyczy dni tygodnia, których nauka wynika z zasad gry. Nauka i zabawa dla najmłodszych i dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Puzlino : Co pasuje? - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 19x19x4 cm.
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku: 24 elementy, które tworzą 12 puzzli.
Gram sam - gra może być zabawką dla jednego dziecka.
W pudełku znajdują się 24 elementy, które tworzą 12 puzzli. Każdy obrazek ma swoją parę: parasol – kalosze, wiewiórka – orzechy, kura – jajko. Zadaniem graczy jest skompletowanie par. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2010]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: 98 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 2 karty liter, 4 karty ze znakiem "?", 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original. - Warszawa : Mattel, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 37x27x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 4 plastikowe podstawki ; 100 płytek z literami ; bawełniany woreczek na litery ; plansza składana, twarda ; instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której „Liczy się każde słowo”! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy, w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa należy ułożyć z płytek, na których znajdują się słowa o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Scrabble to doskonała pozycja na spotkania towarzyskie – wymaga koncentracji i szybkich skojarzeń, ale z powodzeniem mogą grać w nią starsze dzieci. Co więcej – Scrabble można dopasowywać do swoich potrzeb i zmieniać reguły, w zależności od pomysłu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba : najlepsza gra słowna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2012] - 1 pudełko ; 38x26x6 cm.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 tabliczek z literami, 3 tabliczki puste, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów, worek z tkaniny, kostka, notes, długopis, instrukcja.
Data wyd. wg: https://www.livreria.com
Scriba to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swe słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, ze Scriba jest interesującą gra dla każdego. To gra dzięki której ćwiczy się koncentrację, logiczne myślenie i wyobraźnię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące czapeczki. - Częstochowa : Promatek Media, copyright [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x4 cm.
(Kukuryku)
W pudełku: 1 plansza • 12 plastikowych czapeczek • 4 plastikowe wyrzutnie.
Gra wyrabiająca sprawność manualną i trzymająca w napięciu! Na stole ustawiamy pudełka z planszą. Każdy z graczy wybiera odpowieni kolor czapeczek, ustawia obok plaszy razem ze swoja wyrzutnią. Gra polega na wcelowaniu czapeczki do planszy w takie pole, które jest najwyżej punktowane. Zwycięzcą zostaje gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow White and the Seven Dwarfs : Disney Trefl Puzzle 100. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 29x19x4 cm.
W pudełku : 100 elementów - po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm.
Puzzle 100 elementów z piękną grafiką z bajki o Królewnie Śnieżce. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41x27,5cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło, pokryty ekologicznymi farbami spożywczymi. Puzzle oparte na licencji Disney.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm. + instrukcja: 14 stron ; 15 cm.
W pudełku: jednostronna plansza, 32 sztuki drewnianych figurek, instrukcja.
Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę CATURANGA. Udowodniono, że istniała już w V wieku n.e. Z Indii szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum. Stąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX w. szachy znane są już w całej Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : gra i zabawka edukacyjna - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2015] - 1 pudełko ; 11x18x4 cm.
W pudełku: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Układanki logiczne : 6w1. - Kraków : Boboland ; games4kids, [Brak roku]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 18x20x5 cm.
Zawartość opakowania: 6 układanek (5 plansz + 68 pionków: 10 sześciokątnych żółtych, 8 dużych kwadratowych niebieskich, 9 średnich kwadratowych zielonych, 10 małych kwadratowych fioletowych, 7 małych kwadratowych zielonych, 24 trójątne ; instrukcja na opakowaniu.
3-6 graczy.
Czas rozgrywki: 5-25 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o Polsce. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 31x30x8 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 201 kart pytań i odpowiedzi, 6 x3 karty liter, 6 kart z nazwami działów, 6 pionków, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.livreria.com
Na pudełku: Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 804 pytania. 2412 odpowiedzi.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostakami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii. Zestaw zawiera pytania, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy. Gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielki quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 29x31x7 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, karty pytań i odpowiedzi (201 sztuk), karty liter a,b,c (6x3 sztuki), karta z nazwami działów (1 sztuka), pionki do gry (6 sztuk), kostka do gry, żetony (80 sztuk), klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Emocjonująca gra i świetna zabawa, w trakcie której gracze odpowiadają na pytania. Na 201 kartach są 804 pytania i 2412 wariantów odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka świata. Grający mogą wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 6 pionków, 6 podstawek, kostka, 37 tabliczek, instrukcja.
Data wydania wg: https://www.taniaksiazka.pl/wyscig-pszczol-alex-alexander-p-591096.html
Na pudełku: Gra dla całej rodziny. Intensywny trening: pamięci koncentracji spostrzegawczości.
Witaj na kolorowej łące. Pomóż pszczółkom skakać z kwiatka na kwiatek i dotrzeć do ula unikając groźnych pająków. W przeprawie pomoże ci spostrzegawczość, dobra pamięć i odrobina szczęścia w rzucie kostką. "Wyścig pszczół" to pamięciowo - losowa gra z prostymi zasadami, która spodoba się zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wyścigi samochodowe : wyzwanie! : 6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie. - Warszawa : Cykada, [2002]. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 40 cm.
Opis według okładki.
6 ekscytujących gier w zawrotnym tempie! Jest tu wszystko co potrzebne, aby pościgać się na każdym z torów. Gry zawarte w tej książce zapewnią godziny zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
Mapa
W koszyku
Zwierzęta świata - mapa młodego odkrywcy. - [S.l.] : Art Glob, [2014?]. - 1mapa : il. kolor. ; 100 x 140 cm. + podkładka + puzzle edukacyjne.
Mapa zawiera opisy zwierząt zamieszkujących poszczególne kontynenty oraz trasę podróży Karola Darwina wraz z krótkim biogramem.
Geograficzna mapa ścienna świata dla dzieci, pełniąca rolę edukacyjną oraz dekoracyjną. Zaznaczono na niej barwnie kontynenty wraz z ukształtowniem terenu, jak też za pomocą kolorowych piktogramów najbardziej znane zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej