Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(110)
Forma i typ
Książki
(83715)
Proza
(44097)
E-booki
(12977)
Poezja
(7977)
Publikacje dydaktyczne
(6143)
Gry i zabawki
(110)
Audiobooki
(5047)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4452)
Publikacje popularnonaukowe
(4033)
Poradniki i przewodniki
(2955)
Komiksy i książki obrazkowe
(2230)
Publikacje naukowe
(2174)
Publikacje informacyjne
(1274)
Filmy i seriale
(1109)
Dramat (rodzaj)
(808)
Publikacje fachowe
(757)
Publikacje religijne
(464)
Albumy i książki artystyczne
(424)
Publikacje promocyjne
(209)
Muzyka
(194)
Nuty
(93)
Mapy
(51)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(45)
Rejestracje audio i wideo
(22)
Grafiki
(20)
Gry komputerowe
(15)
Czasopisma
(13)
Druki ulotne
(9)
Fotografie
(2)
Publikacje brajlowskie
(2)
Programy komputerowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(52)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(22)
Wypożyczalnia Dziecięca [podręczny]
(20)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(26)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(25)
F.1 [czyt.] - Botaniczna
(1)
F.4 Dzieci - Mickiewicza
(10)
F.4 [czyt. dzieci] - Mickiewicza
(1)
F.6 Dzieci - Tańskiego
(6)
F.6 [czyt. dzieci] - Tańskiego
(5)
F.7 - Zygmuntowska
(9)
F.7 [czyt.] - Zygmuntowska
(1)
Autor
Bartkowicz Marek (1960- )
(4)
Batorska Beata
(4)
Chimiak Julia
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Miłuński Filip
(3)
O'Connor Rory
(3)
O'Connor Rory. Story Cubes
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Ślubowska Anna
(3)
Ced (1981- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Collette Xavier
(2)
Delval Julien
(2)
Frabetti Carlo (1945- )
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Manuro (1977- )
(2)
Michałowska Krystyna (1943- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Szafrańska-Brandt Marta
(2)
Wrede Anja
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Alspach Ted
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bayer Michael
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bogen Steffen
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouvier Fabrice
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Bösch Holger
(1)
CED (1981- )
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dorożyńska-Nidecka Małgorzata
(1)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Dudek Marian
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Erben Jakub
(1)
Estèves Anne-Laure
(1)
Evergreen Nelson (1971- )
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Gasperini Jim
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Gołębiowski Marek
(1)
Hansen Bjarne
(1)
Hanušová Lenka
(1)
Hladík Roman
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jastrzębski Jakub
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Keyaerts Philippe (1959- )
(1)
Kieruzalska-Gewartowska Ewa
(1)
Knight Tom
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lankry Jon (1982- )
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Launius Richard
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Little Jay
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Madejski Jan
(1)
Magnin Florence
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matłosz Michał
(1)
Menzel Michael
(1)
Mikša Petr
(1)
Miltenberger Klaus (1963- )
(1)
Międzik Tomasz
(1)
Moon Alan R
(1)
Mourier Jean-Louis (1962- )
(1)
Murmak Filip
(1)
Niño Alex (1940- )
(1)
Nocoń Jarosław
(1)
Nowacki Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(109)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(70)
9-13 lat
(63)
6-8 lat
(58)
Młodzież
(52)
14-17 lat
(32)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zabawa
(7)
Zabawki
(6)
Powstanie warszawskie (1944)
(4)
Zwierzęta
(4)
Harcerze
(3)
Magia
(3)
Geografia
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Język polski
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Nauka
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Przyroda
(2)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Szachy
(2)
Uprowadzenie
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zawody sportowe
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alpinizm
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Barillé, Albert (1921-2009)
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Chronologia
(1)
Cień
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarodzieje
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Dziki Zachód
(1)
Epidemie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kalambury
(1)
Kalendarz (rachuba czasu)
(1)
Krasnoludy
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Kuba Rozpruwacz
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(1)
Ludwik II (król Bawarii ; 1845-1886)
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myszy
(1)
Pająki
(1)
Pamięć
(1)
Pantomima
(1)
Parki narodowe
(1)
Pinokio (postać fikcyjna)
(1)
Piraci
(1)
Pluszowy miś
(1)
Podróże
(1)
Policja
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie historyczne
(1)
Powstańcy warszawscy
(1)
Projektowanie
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Psy
(1)
Pustynie
(1)
Reksio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rolnicy
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Samochody
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Strach
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Sylaby
(1)
Symbole państwa
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słuch
(1)
Technika
(1)
Tydzień
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Wielbłąd
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspa
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Władcy
(1)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Monster High (serial film.)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1939-1945
(4)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Świat
(2)
Arkham (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Europa
(1)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
K2 (góra)
(1)
Kuba
(1)
Massachusetts (Stany Zjednoczone)
(1)
Poleski Park Narodowy (obszar)
(1)
Santiago de Cuba (Kuba)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(103)
Gry planszowe
(84)
Gry paragrafowe
(15)
Gry w karty
(8)
Układanki
(8)
Komiks
(7)
Zagadki
(6)
Fantasy
(5)
Horror
(3)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Cytaty
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Kryminał
(1)
Mapa ścienna
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Science fiction
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(88)
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
110 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zamki szalonego króla Ludwika / Ted Alspach ; polska wersja Michał Matłosz ; ilustracje Agnieszka Dąbrowiecka. - Wrocław : Planszóweczka.pl, Lacerta, Bézier games ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 90 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 75 unikatowych komnat ; 6 kafelków schodów ; 9 korytarzy ; 4 foyer ; 24 kafelki celów ; 76 monet "1000M" ; 20 monet "500M" ; 4 znaczniki graczy ; 1 znacznik mistrza budowy ; 4 karty pomocy graczy ; 27 kart bonusowych ; 50 kart komnat ; 1 plansza kontraktów ; 2 plansze komnat ; 1 plansza korytarzy ; 1 wieża punktów ; instrukcja.
Czy uda Ci się zbudować najwspanialszy zamek w dziejach? Czy podołasz ekstrawaganckim wymysłom króla? Zadanie nie będzie łatwe, inni gracze zrobią wszystko by wybudować jeszcze lepsze komnaty! W grze Zamki stajesz się budowniczym cudownych komnat planowanego zamku króla Ludwika II Bawarskiego, zwanego szalonym. Przyjmując najtańsze kontrakty musisz stawiać kolejne segmenty zamku w międzyczasie oferując swe usługi innym konstruktorom. Sale wpływają na te sąsiednie więc będzie to wyzwaniem, a ten kto wybuduje największy zamek z największą ilością punktów za komnaty wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek. - [Warszawa] : Hippocampus, [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 26x26x8 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15x15 cm).
W pudełku: plansza ; 8 pionków ; 2 kostki do gry ; 8 kart postaci ; 18 kart mecenasa ; 67 kart "Pytanie tekstowe" ; 72 karty "Pytanie obrazkowe" ; 45 kart "Ryzyko" ; 45 kart "Pojedynek" ; 16 żetonów "Zbój" ; banknoty ; 4 detektory odpowiedzi ; instrukcja.
Na pudełku: Edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille.
Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możemy liczyć na pomoc Mistrza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nowe zagadki Smoka Obiboka / autor zagadek Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 pudełko ; ilustracje kolorowe ; 19 x 27 cm.
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli. Liczba graczy 1-6.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. Gra otrzymała wyróżnienie w konkursie "Świat przyjazny dziecku" zorganizowanym przez KOPD (Komitet Ochrony Praw Dziecka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. Gra otrzymała wyróżnienie w konkursie "Świat przyjazny dziecku" zorganizowanym przez KOPD (Komitet Ochrony Praw Dziecka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794/Dz (1 egz.)
Filia nr 1 nieczynna - Inwentaryzacja zbiorów
Gra planszowa
W koszyku
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 puzli.
Halo, halo! To znowu ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie - dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To znów zagadki - dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane piękne pytania. Zapraszam wszystkich do zgadywania! Gra zawiera 135 kart. Na każdej z nich z jednej strony znajduje się rymowana zagadka, a na odwrocie - kolorowa ilustracja - odpowiedź na zagadkę. Każde z grających dzieci otrzymuje małą planszę z wizerunkiem Obiboka - do oznaczania wyników. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zagadki Smoka Obiboka / autor zagadek Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 pudełko ; ilustracje kolorowe ; 19 x 27 cm.
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
Pudełko zawiera : 135 kart, 6 plansz, 36 żetonów.
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smojka przypadek rzadki, co wierszowane pisze zagadki. Gra ta: dostarcza doskonałej rozrywki, uczy logicznego myślenia, wzbogaca zasób słów dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata ; 7 kart Cudów Świata ; 49 kart I Era ; 49 kart II Era ; 50 kart III Era ; 42 żetony Konfliktu ; 20 monet o wartości 3 ; 30 monet o wartości 1 ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka : ilustracje ; 13x13x8 cm.
Na pudełku: 5 gier w 1.
Poszukiwania magicznych par! Nie lada gratka dla fanów Harryego Pottera! Wyjątkowa edycja popularnej karcianki wykorzystująca symbole z najpopularniejszego magicznego uniwersum. Dobble Harry Potter to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych ze światem czarodziejów. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Twoim zadaniem jest jak najszybciej go zauważyć, nazwać i... wygrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przebiegłe wielbłądy / Steffen Bogen ; ilustracje Dennis Lohausen. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Lucrum Games, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 30x30x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20-30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 1 plansza • 1 piramida 3D do rzucania kośćmi • 5 drewnianych wielbłądów • 5 drewnianych kostek • 40 kart do gry • 15 kafelków typowania • 5 kafelków piramidy • 8 kafelków pustyni • 20 banknotów • 50 monet •1 znacznik gracza rozpoczynającego •1 instrukcja po polsku.
Do startu, gotowi… GARB! Trwa szalony wyścig wielbłądów wokół piramidy! Gonitwa garb w garb, łeb w łeb! Kopyta aż dymią! To ściągnięte do Egiptu przez arabskiego szejka NAJSZYBSZE WIELBŁĄDY ŚWIATA! Bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super Farmer / autor gry Karol Borsuk ; projekt graficzny i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 26 x 26 x 8 cm.
Oryginalna gra powstała w 1943 r., na opakowaniu data 2007/11.
W pudełku: 4 plansze, 2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt (60 królików, 24 owce, 12 krów, 4 konie), 4 plastikowe małe psy, 4 plastikowe duże psy, instrukcja : 10 s.
Gra rodzinna dla 2-4 osób w wieku od 7 lat. Hodujesz zwierzęta, powiększasz stado, pomnażasz swój zysk! Gra została grą roku w Finlandii. Gra Super Farmer ma swoją fascynującą historię. Powstała w czasie II wojny światowej. Jej twórcą jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Reguły gry są wyjatkowe i jedyne w swoim rodzaju. Prawdopodobnie Profesor pierwszy raz na świecie zastosował w grze 12-ścienną kostkę. Super farmer to gra ekonomiczna, która uczy liczenia, przewidywania, planowania, a także kalkulowania ryzyka, czyli trenuje umiejętności bardzo dzisiaj potrzebne. Jesteś Super Farmerem, hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują wilk i lis. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie : 50 strasznych opowieści. 6 / Holger Bösch, ilustrator Bernhard Skopnik. - Konin : G3, 2013. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 10x14x3 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 13 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 50 dwustronnych kart ; instrukcja.
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi? Jak niewinny spacer po lesie mógł doprowadzić kobietę do zguby? Czemu ratownik medyczny zamienił się w oprawcę ofiary wypadku? Po raz kolejny poznacie śmiertelne związki, makabryczne zdarzenia i mroczne intrygi. Zadając pytania i odnajdując na nie odpowiedzi, krok po kroku odkrywacie przebieg zdarzeń i mrożące krew w żyłach rozwiązania przerażajacych zagadek. Czarne historie 6 to kontynuacja bestsellerowego zestawu Czarne historie, który podbił serca miłośników zagadek kryminalnych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mała wielka myszka : gra w pary - przeciwieństwa / ilustracje Marcin Bruchnalski. - Warszawa : Granna, copyright 2004. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 12x18x4 cm.
(Klub przedszkolaka)
Przewidywany czas rozgrywki 15 minut.
W pudełku : 54 kartoniki (27 par) ; instrukcja.
Mała Wielka Myszka jest grą w przeciwieństwa. Myszka główna bohaterka tej gry raz jest mała raz wielka, następnym razem jest wesoła lub smutna itd. Pomóż dziecku poznać wyrazy przeciwstawne i rozbuduj jego słownictwo poprzez przyjemną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na podstawie postaci stworzonych przez Arthura Conana Doyle'a.
"Komiksy paragrafowe. Cztery śledztwa Sherlocka" Shuky'ego Shuky'ego to komiks paragrafowy, w którym wcielasz się w rolę Sherlocka i sam decydujesz, jak zakończy się śledztwo! Chciałbyś poczuć się jak Sherlock Holmes, a na dodatek uwielbiasz wszelkiego rodzaju komiksy? Koniecznie sięgnij po "Komiksy paragrafowe. Cztery śledztwa Sherlocka" i sprawdź się! Wybór postaci zależy od Ciebie - możesz zostać samym Sherlockiem lub zdystansowanym doktorem Watsonem. Przede wszystkim musisz kojarzyć fakty, szybko myśleć i nie zapominać, że czas ucieka. Kto zamordował madame Yvette? Dlaczego kotka pani Hudson zniknęła? Ktoś sprytnie kombinuje i wydaje się, że wciąż myli tropy. Trzeba pozostać nieustannie czujnym i nie dać się oszukać. Twój umysł, spryt i niezaprzeczalna intuicja to skarb! W komiksach paragrafowych możesz wybrać zakończenie. Na bieżąco decydujesz o tym, jakie będą kolejne kroki. Nie ma mowy o nudzie! Sam kreujesz przyszłość i zbierasz dowody. "Komiksy paragrafowe. Cztery śledztwa Sherlocka" to świetny sposób na ciekawe popołudnie, na dodatek z wieloma możliwymi rozwiązaniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PARAGRAFOWE [She] (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty.
Tekst na wyklejkach.
Komiks paragrafowy. W londyńskiej dzielnicy Whitechapel dochodzi do nowych morderstw. Inspektor Lestrade otrzymuje listy opisujące zbrodnie, które są podpisane… Kuba Rozpruwacz! Czy dziesięć lat po swoim zniknięciu seryjny morderca powrócił? Graj jako Holmes lub Watson, poruszaj się po mapie Whitechapel i rozwiąż kryminalną zagadkę, ponieważ bohaterem jesteś TY!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PARAGRAFOWE [She] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Mystery / Ced-Stivo ; tłumaczenie Julia Chimiak. - Warszawa: Grupa Wydawnicza Foksal, 2018. - [360] stron; ilustracje kolorowe; 21 cm.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać Ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater - to Ty!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PARAGRAFOWE [Mys] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dziennik29 : interaktywna gra książkowa / [Dimitris Chassapakis]. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 63, [12] stron : ilustracje ; 21 cm.
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie? Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY PARAGRAFOWE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Ściśle tajna gra słowna / autor Vlaada Chvatil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; projekt graficzny Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel [2016]. - 16 kafelków agentów, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja: w pudełku 30x30x6 cm
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Gry planszowe : poznajemy znaki drogowe / Tłumaczenie Małgorzata Dorożyńska-Nidecka. - Wydanie 3. - Warszawa : Muza, 1996. - [32] strony tablic kolorowych ; 31 cm + Regulamin gier : poznajemy znaki drogowe.
Zawiera również 4 samochodziki do gry i kostkę.
Na tekturowych stronach znajduje się 15 plansz do gry. Pod każdą planszą znajduje się legenda z instrukcją gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej