102293
Book
In basket
Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej. Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji. Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas, kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji, którą reprezentuje.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 [Rze] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again