98919
Książka
W koszyku
Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations, 2018.
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału : The Toyota way to service excellence : lean transformation in service organizations.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej