102429
Book
In basket
siążka prezentuje najważniejsze aspekty związane z wprowadzeniem i wdrażaniem nowego ustroju szkolnego, w szczególności zadania dyrektorów szkół i organów prowadzących. W pracy ukazano nie tylko proces związany z dostosowaniem sieci szkół do nowego ustroju szkolnego, lecz także dokonano analizy porównawczej nowych przepisów z dotychczasowymi rozwiązaniami. Dzięki temu czytelnik zdobędzie informacje, w jakim zakresie dany obszar kompetencji lub obowiązków uległ modyfikacji, na co zwrócić szczególną uwagę oraz czego należy unikać. W publikacji przedstawiono m.in. takie zagadnienia, jak: tworzenie i likwidacja publicznych szkół i placówek, przekazywanie szkół publicznych do prowadzenia podmiotom prywatnym, kształcenie specjalne, kształcenie zawodowe, sporządzanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli oraz aneksów do tych arkuszy, zasady powierzania stanowisk kierowniczych w szkołach i placówkach, doradztwo zawodowe, zasady funkcjonowania internatów, prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych, wydawanie zezwoleń na prowadzenie szkół i placówek publicznych. Ponadto opracowanie zostało wzbogacone o rozstrzygnięcia organów nadzoru nad jednostkami samorządu terytorialnego, orzeczenia sądów, opinie i stanowiska.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Target audience note
Dla dyrektorów i nauczycieli wszystkich typów szkół, pracowników organów samorządowych i działów kadr w szkołach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again