102238
Książka
W koszyku
Przedstawione czytelnikom opracowanie składa się z dwóch części. W pierwszej, przedstawione zostało przedszkole jako instytucja uzupełniająca funkcje rodziny, a szczególnie funkcję edukacyjną, ukazując przy tym dziecko jako zaciekawionego badacza, który w swoisty sposób - bada, bawi, pyta. W drugiej częsci podjęta została natomiast problematyka kształtowania się tożsamości dziecka w przedszkolu oraz podjęto zagadnienie edukacji wielokulturowej w edukacji najmłodszych...(ze wstępu)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 110-119, wykaz aktów prawnych strony 119-120.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej