102091
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 5. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Autor opisuje w książce cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 5 nieczynna (31.03-13.04) inwentaryzacja zbiorów
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-[203].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej